Kwaliteit & service

Hoogste kwaliteiteisen
Vertrouwen is goed, controle is beter

De kwaliteitscontrole is bij ons een belangrijke bouwsteen voor een constant hoge kwaliteitsniveau. De 8 medewerkers in onze kwaliteitsmanagement zorgen voor een gelijkblijvende productkwaliteit, waardoor onze klanten in hun werkplaats eersteklas reparatieservice kunnen bieden.

In een meervoudig proces werken we met onafhankelijke instituten samen bij de kwaliteitscontrole: Van de leverancierskeuze tot aan het testen van de kwaliteitsstandaard in de productie bij de fabrikant en bij de aanlevering. Wetenschappelijke testen van materiaalkeuze, samenstelling, hardheid en slijtvastheid geven ons de zekerheid, dat u onze producten vertrouwt en dat wij onze kwaliteitsbelofte na kunnen komen.

Tot 18:00 besteld-
tot 8:00 geleverd.

Voorraad betekent kapitaalbinding. Bij steeds kleiner wordende machineaantallen en het grotere merkenaanbod is alleen een centrale bundeling van opslagcapaciteit voor heel Europa zinvol.

Een magazijnoppervlakte van 30.600 vierkante meter maakt ons logistiek centrum het grootste centrale onderdelenmagazijn van Europa in onze branche. Wij hebben continu meer dan 122.500 producten op voorraad en verzenden dagelijks gemiddeld 4.328 opdrachten. Ons uitleverings-percentage bedraagt daarbij 96,2

Het gebruik maken van een uitgekiend logistiek concept is heden branchestandaard. Modernste magazijntechnologie en sterke logistieke partners zorgen voor klantgerichte processen.

Met de GRANIT express-multibox verlagen wij het gebruik van verpakkingsmateriaal en worden de onderdelen beschermd tegen schade door het weer en transport.

Voeg a.u.b. een e-mail adres toe